-
Zwroty i reklamacje
POLITYKA ZWROTU
Prawo do zwrotu / wymiany.
W przypadku rzeczywistej wady lub braku uzgodnionej jakości
Kupujący ma prawo do:
a) naprawy produktu lub
b) wymiany lub
c) obniżenie ceny proporcjonalnie do wady lub
d) odstąpienie od sprzedaży.
Konsument ma prawo zażądać bezpłatnej korekty lub wymiany produktu, jeżeli:
Zamówienie jest realizowane niepoprawnie, tzn. Dostarczony jest inny przedmiot niż przedmiot zamówienia lub zła ilość lub wadliwy produkt lub uszkodzone opakowanie.
Konsument powinien skontaktować się ze sklepem w ciągu 48 godzin od otrzymania produktu po adresem poczty elektronicznej: info@restjewellery.com, aby wskazać problem i zatwierdzić jego zwrot.
Sklep Restjewellery.pl ma 14 dni na rozpatrzenie Państwa reklamacji.
Jeśli jest to produkt niezgodny z zamówieniem, nie był używany i znajduje się w opakowaniu w stanie, w jakim został otrzymany.
W każdym przypadku produkt musi zostać zwrócony ze wszystkimi oryginalnymi dokumentami towarzyszącymi (dowód zakupu, gwarancja, instrukcja użytkowania) oraz w oryginalnym opakowaniu.
Zwroty dokonywane są za pośrednictwem firmy pocztowej, która wskaże sklep klientom i na koszt kupującego.
Prawo odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo do nieuzasadnionego odstąpienia w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych, jeśli nie uzgodniono innego terminu, zwracając towar do pierwotnego stanu, bez ponoszenia kosztów, w tym początkowych kosztów wysyłki.Użytkownik musi zwrócić towar do firmy na własny koszt, bez zbędnej zwłoki i zdecydowanie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym oświadczył, że odstąpił od umowy.
Termin ten rozpoczyna się od otrzymania produktów. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy dostawca jest zobowiązany do zwrotu kwot zapłaconych mu przez konsumenta w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych.
Skorzystanie z prawa odstąpienia przez konsumenta jest możliwe, jeżeli:
Odnosi się do produktu, dla którego NIE ma indywidualnego zamówienia, takiego jak obrączki ślubne lub konwersje lub produktu, którego nie ma w naszym katalogu.
Wypełnij i wyślij odpowiedni formularz odstapienia od umowy (wysłany wraz z potwierdzeniem zamówienia) . Produkt nie był noszony ani używany poza testem, części bransoletki terminologicznej nie zostały usunięte, a biżuteria nie została zmodyfikowana.
Karty sklepu restjewellery.pl i etykiety produktu nie zostały w żaden sposób usunięte lub uszkodzone.
Wszystkie dokumenty produktu, takie jak gwarancja, instrukcje użytkowania i dowód zakupu są zwracane.
Produkt jest wysyłany w paczce, w której został otrzymany.
Na adres info@restjewellery.com zostanie wysłany e-mail z informacją o zwrocie i wskazaniu kodu zamówienia.
Sklep restjewellery.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie produktu podczas transferu zwrotu.
W przypadku, gdy produkty zostaną zwrócone uszkodzone lub niekompletne, sklep restjewellery.pl ma prawo zażądać od klienta odszkodowania, którego wysokość zostanie ustalona na podstawie stanu produktów, i jednostronnie zrekompensować jego roszczenie względem wymagania klienta.